söndag 29 maj 2011

Mors dag

Det är ingen vanlig dag för det är ALLA mammors fina dag.
Visst att det kankse bara är ett jippo , men ingen kan tycka att såna här fina dagar är onödiga iaf.
Jag som älskar att bli uppvaktad finns det ju inget bättre.
o finns det något bättre än att vara MAMMA till världens underbaraste son.
Näää, det är verkligen det bästa som finns.
O jag blev verkligen uppvaktad idag ändå att Albins hjälpreda ( pappa Andreas ) jobbade.
När vi kom ner efter den lång sovmorgonen. Bara det var en underbar present från Albin.
Iaf så när jag kom ner låg det ett STORT paket på bordet till mig från Albin.
Han hade tagit fram flaggan för denna dag plus att han hade skrivit en underbar fint liten lapp. Säkert helt själv utan hjälpreda =)
Paket inehölll en BADENBADEN solstol som jag velat ha. Så skönt o sola skönt i sommar med stor mage o allt. Så den blev jag överlycklig över.
O det gulligaste var när jag öppnade kylskåpet. Då stod den en frukost bricka med 2 goa smörgåsar o en stort glas oboý.
Det var så gulligt. Lycklig blev jag. Att Albins hjälpreda ( älskade pappa Andreas ) gjorde allt detta innan han åkte till jobbet kl 6:30.
Älskar er båda över allt. Ni är det finaste för mig i hela välden.





På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.