torsdag 5 maj 2011

Syjunta

Syjuntan igår var mycket trevligt. Det blev faktikst en riktigt syjunta. Det blev både broderi o stickning för en del o lagning o fixning av kläder. Men jag pysslade det traditionella.
Klädde om Albins fotoalbum. Typiskt bara att jag var tvungen att göra omlott hit o dit , men det fick bli som det blev. Det blev ok iaf. Man får se hur länge det håller.
Sen gjorde jag också 2 tändsticksaskar. Det är ett så smidigt pyssel o det blir så fint. Fint o ställa lite här o var i huset.
Man har oftast en massa ljus i hemmet , så det är alltid något som man behöver.
Också en fin grej att ge bort.
Det typiska är att jag glömde min kamera. Så tyvärr kan jag inte visa mitt pyssel.
Men ska visa er när mina kamera kommit hem igen.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.