lördag 21 maj 2011

Kalas till kalas

Idag är det fullt upp på kvällskvisten. Men en skön o slapp för o efter middag.
Jag har målat naglarna medans Andreas o Albin har klippt gräset. Albin var för söt när de klippte för han gick med hörlurarna för öronen med keps o allt o gick efter Andreas med vagn när han klippte med gräsklipparna.
Jag som trodde han skulle vara rädd för klipparen men det var han ju inte. Riktigt skön. O roligt att han gillade att klippa gräset han med. Då kan han ju hjälpa Andreas med gräset i sommar =)

Ikväll blir det fullt ös.
Min mamma fyller år så det är först dit för kalas med grillning = super god mat o firande av Fina mamma.
Tjocka släkten kommer så det blir högljutt. Ändå att vi inte är så jätte många.
Därför är det så skönt att de har inglasad altan så man kan sitte ute. Känns lite rymligare.
Albin får stanna kvar hos mormor o morfar medans jag ska till den andra kalas/festen.
Våran Märta fyller 25 år. HURRA HURRA HURRA !!
Det blir tjejfest hos Martina med trivsamheter o sen blir det säkert utgång.
Men får se om jag går ut. Blir ju inte lika roligt att gå ut med gravid mage o allt. Känns lite sådär. Men sen kan det också vara trevligt att gå ut o träffa folk som man inte sett på länge.
Nu på sommaren brukar man träffa massa folk ute.
Ja , jag får se hur det blir. Får tänka på de.
Andreas han ska ut med jobbet. Så han kommer jag iaf hitta ute.
Nu ska jag njuta i soffan. Vila upp mig inför kvällens alla kalas.




På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.