måndag 23 maj 2011

Trippelram





Igår var jag på ännu ett Perfect Home ( heminredning) party.
Om det är något sånt där hemmaparty som jag tycker om så är det Perfect Home.
De har jätte fina grejer , både inredning o serviser.
Visst det är ju alltid lite dyrare på hemmapartyn men det är så roligt att ha nåt som inte alla har.
Igår var partyt hos min syster.
Jag beställde en trippelram som jag tänkte ha fina kort på båda barnen i. Blir jätte fint att ställa på spisen i vardagrummet.
Roligare att ha en ram där båda barnen får plats.
Det fiffiga är att det är 3 ramar , men det braiga är att man kan vrida på ramarna. Så det får plats 6 fina kort. Den bli så fin i hemmet.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.