onsdag 25 maj 2011

Dammsugare

Denna dagen blev skön lite piss. Började med att jobbets löneskit håller på o strular med mig.
Ska man behöva bli ekonom för att fatta vad dom säger/menare!! Det är ju så himla typiskt att det självklart ska krångla när man är hemma o inte är där o kan förklara för sig.
O inte nog med detta så skulle jag dammsuga o göra så fint här hemma.
För en gång skulle skulle jag tom vara så duktig att jag tog dammsugaren bakom o under soffan.
Det skulle jag ju f*n inte gjort.
Eftersom jag inte dammsugat där på ett braaaaa tag så var det ett x antal kilo damm o allt annat som behagar sig att trilla under soffan.
Så när jag hade dammsugat 1/3 under soffan, bara la den av. DEN LA AV !
Helt sönder va den. Full med skit o damm så tömde jag påsen. Men de hjälpte ju knappt.
Så jag sket i dammsugaren o satte mig i soffan med en kexchoklad =)
Sen tänkte jag att nu har nog dammsugaren tjurat av si gså jag testade igen.
O då funkade den. Upperligt underligt att den bara började funka igen.
Så det var bara att fortsätta med städandet. O nu skiner huset så fint så fint. Hann tom att torka golv. Det behövdes verkligen.
Litte gladare är jag nu när det är fint här hemma.
Nu blir det att hämtade hem Albin från dagis. Så om en studn är huset i sitt esse igen. Det vill säga leksaker ÖVERALLT.
Men de gör ju inget. Bara gullungen har roligt. =)




På återseende <3


Man skulle ju nästan tycka det var roligt att dammsuga med denna =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.