lördag 28 maj 2011

lite pyssel

Var himla kul o sitta ner o pyssla lite idag. Ska nog pyssla lite imorgon eller i veckan också om jag hinner.
Kul o göra saker själv. Jag älskar som sagt o pyssla så det ligger en MASSA pyssel grejer i min lilla pyssel garderob.
Jag gjorde mina sommar "pinnar" i svart o vitt. Det skulle bli pinnar till mina land o krukor. Men så fick jag en annan idé.
Albin ska på barnkalas imorgon så jag gjorde "Grattis pinnar" till hans födelsedags kompisar.
Nu har jag iaf gjort "grunden" på tavlan också.
Stenarna är på o färg o glitter o lite rosetter.
Nu väntar jag på att den ska torka så jag kan göra den klar.
I hjärtat hade jag tänkt att jag skulle måla i två guld ringar som sitter ihop. O så ska jag hitta ett kärleksord att skriva bredvid hjärtat.
Ungefär något i stilen nedanför.
Skönt att äntligen få tavlan klar.






På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.