söndag 22 maj 2011

Söndag

Nu var denna helgen redan slut. Usch, helgerna går för fort ibland.
Men men, nu väntar en ny vecka.
Igår var det som sagt mycket kalas dax.
Det blev god mat hos mamma o pappa , o trevligt tjejsällskap hos Martina.
Albin sov över hos mormor o morfar så jag stannade faktikst länge ( för mig är de länge )hos Martina med gott samvete. Jag var inte hemma förrens 1. Det är sent =)
Men konstigt nog kan man ändå inte sova länge. Vaknade halv åtta o snurrade mig o drog mig till 10 iaf. Bara skönt att få vila kvar.
Så idag blir det en dag i soffan tills Albin kommer hem.
Då blir det bus o lek istället.
O ikväll ska jag på ännu ett heminredningsparty. =) Jag är verkligen stammis på dom. Men de har så fina saker.
Det blir trevligt att få komma iväg en söndag kväll.



På återseende <3

Födelsedagsbarnen !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.