onsdag 25 maj 2011

Tyg hjärtan

Här ska sys, sys, sys. Symaskinen kommer stå glödhet efter denna idé.
Jag ska sy ca 60 tyghjärtan till en stor fest.
Har kikat runt på lite ideér om hur jag ska sy hjärtarna. Vi har tänkt oss vitt linnetyg o sen ett litet spetsband runt.
De jag har hittat tyckte jag var himla fina. Trodet skulle passa perfekt till festen. Fint med spetsbandet runt hjärtat.
Det är nästan så jag känner mig lite smått stressad. Fast det går nog himla fort o sy så små hjärtan. Kan jag tänka mig iaf, o hoppas på.
Men visst var de himla söta?!




På återseende <3






1 kommentar:

  1. SV: Ja, de va väldigt tunna och sköna faktiskt. Perfekt nu till sommaren! :) Hoppas du hittade något fint i stan idag! :)

    Annars är allt bra med mig. Just nu iallafall. Halsflussen är nästan som bortblåst och nu hoppas jag på att få vara frisk hela sommaren! :) Ellie är iallafall frisk och skönt är det! :)
    Hur är det själv? Några semesterplaner nu inför sommaren?

    Åh vilka fina tyghjärtan! Det är lite pill att sy, men så fint det kommer bli! :)

    Förresten skorna du köpt va skitfina! :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.