måndag 9 maj 2011

Fina helg

Hann eller orkade sätta mig vid datan igår o rapportera om helgen.
Men nu så är vi på fötterna igen.
Helgen har varit helt underbar meed helt galet god mat o ett underbart väder. Man har ju en sån där fin "bonna"-bränna efter helgens solsittande. Bikinin var man ju så dum att lämna hemma.
Det ska nog gå o kunna sola bort den fula brännan nu i veckan. Det ska bjudas på en massa sol o varmt väder.
Vi har varit hos min faster o familj i Göteborg. Som jag sagt förrut , JAG ÄLSKAR GÖTEBORG!
De har allt. En storstad som kan erbjuda allt. I stan stan skulle jag aldrig vilja bo , men så fort man kommer en liten bit ur Göteborg stad har man jätte fian områden. Grönt o lungt o skönt. Det bästa av allt är att de har så nära till havet. Min faster o dom bor bara 10 min från havet. Vi var ner där igår o njöt.
Göteborgs skärgård är heller inte fel. Det är något vi kommer besöka nu i sommar. MASSA ! Vi upptäckte den förra året. Det kommer bli massa återbesök.
Det blev inget bad i havet igår för min del. Men Albin doppade fötterna o lekte, Theo badade hela han. Tror det var lite kallt. Såg ändå underbart gott ut.
Vi har mesta bara slappat o gottat oss med underbar mat.
Så nu är man hemma igen i tillbaka i vardagen.
Albin är precis lämnad på dagis. Ska nog ändå ta mig till o baka lite kakor. Det skriker efter sånt i frysen.
Sen ska såklart solen få sola mig lite.




På återseende <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.