fredag 6 maj 2011

Sällskap

Dagen började inte som man önskade, med en unge som vaknade 03.30 o INTE hade tänkt o somna om. han slumrade till då o då men ändå aldrig kom till ro. Så de va o gå upp med honom efter ett tag. Inte enligt planerna o vakna så tidigt.
DET ÄR INTE OK !!
Men sen somnade han lite i famnen i soffan efter massa gråt o en ordentligt uttröttad Albin. Men inte en lång stund.
Förstår inte varför han gör så här ibland. Han har verkligen kommit in i en ordentligt jobbig fas.
Det är bara o se framåt o titta in i framtiden o se att han kommer iaf inte vara sån här när han är 15 år. **haha**
Det gäller gilla läget.
Jag hade förvväntat mig en jobbig o gråtig dag men den artade sig efter lite mat i magen på Albin.
Det blev lite lek också. Vi skulle ner på Öppna förskolan men efter denna morgon så struktade vi i de.
Men sällskap fick vi iaf. Bus o fika.
Wilton o Åsa kom förbi o lekte av Albin lite. O lite skönt med Åsa sällskap. Då går dagen fort.
Min mamma var o åt middag en snabbis. Också det trevligt.
Men det bästa på dagen var när Carina o hennes "lilla" Neo han komma förbi o hälsa på. O va glad jag blev !! Hon bor annars ca 15 mil härifrån så det är alltid lika roligt att träffas.
Jag fick äntligen se lilla Neo. O sötnöt.
Man längtar nu efter lilla bebis. Snart är våran Lilla bebis här iaf. Nästan snart =)
Efter allt härligt sällskap idag hade dagen gått. Det är underbart.
Andreas åkte nämligen o spelade match vid 17 tiden så han är inte hemma förrens runt 22 tiden. Så idag blir det att njuta o soffan. Som en liten gräsänkling.
Självklart kikar jag på Så Ska Det Låta o käkar Polly
Inte helt fy skam de.
Imorgon bär det av till Göteborg så hörs nog inte här förrens söndag.
Ha en underbar helg alla !! De ska jag ha.
Vädret kommer va kanon hoppas vi.



På återseende <3¨






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.