fredag 27 maj 2011

Fredag

Nu är fredagen äntligen här. Denna vecka har varit oerhört lång tycker jag. Den har gått riktigt sakta. Men nu är den här.
O va gör man på fredagen som jag längtat efter hela vecka ?! Jo, sitter i min ensamhet =(
Visst det kan vara skönt o vara själv o bara gotta sig ibland. Men just idag hade jag INGEN lust att sitta ensam hemma en fredag kväll.
Klart att Albin har gjort mig sällskap , men det är ju inte så att han hjälper mig att stå vid grillen med mat o allt. Så idag blev det macka o flingor för min del. Albin fick riktig mat iaf.
Det är ju också en lyx. Äta macka på en fredag. Det finns ju inge tråkigare än att laga mat till sig själv. Så de fick de bli.
Jag ska lyxa till det med riktig god mat imorgon istället. Då slipper jag sitta ensam.
Andreas är nämligen o spelar fotbollsmatch idag. Denna härliga regniga kväll. Så att åka upp o kika var ju helt uteslutet.
Nu sover Albin så gott iaf. Äntligen för han krånglade som sjutton , o skulle INTE sova innan. Var ju något jag verkligen behövde denna kväll.
Är inte riktigt på topp så att säga.
Nu är iaf godisskålen framme o SÅ SKA DET LÅTA på tv:n så nu är det mys i ensamheten. Jag blir iaf glad av att titta på Så ska det låta. Det är ett helt underbart härligt mys/familje program.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.