onsdag 4 maj 2011

Roligt

Snart ska jag iväg o hämta min Plutt o sen snabbt till Mamma/mormor. Sen ska jag iväg till barnmorskan o få höra för första gången på det lilla livet som verkligen har high chaparall i magen dagligen.
Det ska bli så spännande. Det är så mysigt att få höra de små ljuden o man blir bara mer o mer förväntansfull när man får höra de lill*.
Efter det roliga blir det roligt o trivsamt ikväll också.
Jag ska på pysselkväll hos Sandra. o som ni vet så ÄLSKAR jag att pyssla. Min stora pysselväska är redan packad o redo för att se vad som ska pysslas.
En sak jag ska göra är att iaf klä om Albins fotoalbum.
Göra de finare o inte så tråkiga som de är nu. Sen får man ju massa ideér säkert när vi sitter runt bordet o pysslar allihop.
Nähä, nu har jag inte tid o sitta här mer. Nu iväg o hämta Albin.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.