måndag 9 maj 2011

Småkakor

Nu idag äntligen tog jag tag i att baka.
Jag har varit super dålig på väldigt länge nu på det här med bakandet. Det är inte likt mig. Jag ska ju vara en liten bull-mamma. Men snart är jag nog på bakandet igen.
Frysen måste ju fyllas på med kakor lite då o då. Jag tycker det är lite tråkigt o bjuda på "fika" utan några goda kakor till.
Men nu har jag en sorts kaka ( än så länge ) att bjuda på när folk kommer på besök.
Det blev Syltkakor som fick bakas idag.
En supersmidig liten kaka som är , tycker jag en riktig sommarkaka.
Jordgubbssylt på kakor är ju lite sommrigt tycker jag.
Tänkte baka mig något annat imorgon. Men skulle vilja testa något nytt.
Nån som har några riktigt goda kakrecept på lager ??
Både mjuka o hårda kakor passar.

Vore bra med lite nya ideér när man har idé torka. Så kom gärna med goda smaskiga recept.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.