söndag 15 maj 2011

Dopet

Nu är lilla Leo döpt. Han skötte sig bra där framme i kyrkan. Vattnet var vär kanske ingen höjdare , de flesta barn tror jag nog ogillar det där när prästen skvätter vatten på deras små huvuden utan att fråga.
Efter var vi i församlingshemmet där det bjöds på mat o OTROLIGT goda cheescakes.
O jag älskar verkligen cheescake.
Becca hade gjort en polka cheescake o en jordgubbscheescake med kladdkake botten.
Ooooo, de är så troligt goda. Jag kan lova att jag ska baka dessa goda bakverk massa gånger i sommar. En riktigt perfekt o god sommarkaka.
Leo fick också massa fina dop presenter. Vi gav han det traditionella doppresenten, ett halsband i hans stjärntecken.
Tror de blev glada. Han fick bara 2 halsband så det kan ju vara kul o ha. Albin har faktikst använt sitt många gånger. Det går också använda på killar me =)
Dopet var riktigt trevligt. Eftersom Albin har vattenkoppor så fick han ju inte följa med. Han fick sova hos sin farmor.
Kvällen var barnfri för mig o Andreas. Det blev såklart tittande av melodifestivalen o massa godis.
Mys mys !!



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.