söndag 15 maj 2011

Loooove it !!

Jag kan inget annat än att ÄLSKA att det ska öppna en riktig liten glassfabrik här i Taberg.
Jag vet inte mycket om den men jag har tittat in lite på bloggen som kvinnan har. Hon som ska starta det ör här från Jönköping o har bestämt en lokal här i Taberg att ha sin glassfabrik.
Hon verkar göra helt underbart god glass. Speciell glass med smaker som är helt nya som man aldrig hört eller tänkt att de skulle kunna bli glass. Men det ser underbart gott ut.
Allt hon gör är också därproducerat. Det menas att hon redovisar var allt kommer ifrån. Allt av hög kvalite o allt verkar hon göra helt själv. Det kan inte bli annat än succé.
Jag LÄNGTAR verkligen att få komma in i hennes fabrik/butik ( hon ska såklart också sälja glass i fabriken)
Som jag fattat det som kommer den öppna nu till sommaren 2011.
Sen i början av augusti kommer hon ha glassprovningar man kan boka sig till.
Det ska jag absolut göra. Perfekt o en skit rolig grej att göra med tjej kompisar eller liknande.
Oooo, jag väntar med stor förväntan tills hon öppnar butiken/fabriken.
Om ni vill kika in på hennes sida/blogg går ni in på www.darproducerat.se .
Där kan ni kika in alla hennes gudomliga glassmaker.




På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.