måndag 26 juli 2010

????

Idag vet jag inte alls vad som händer. Har absolut inget att hitta på. Jag är så sugen på att göra en rolig utflykt.
Nån som har en bra idè om utflykter??
Gränna tycker ju jag alltid är trevligt men jag ska ju inte gå själv utflykt men Emilia som jag ska utflykta med är från Gränna så hon tycker nog inte det är för spännande =)
Oooo , jag måste bara berätta. Albin tog en massa massa steg igår. Han gick jätte långt en massa gånger. Var inte rädd alls för att trilla. Detta kommer nog gå snabbt tills han går. Det gick ju så fort när han började krypa första gången tills han kröp snabbt. Det återstår att se.
Man lyser verkligen upp när man ser han gå så duktigt. Stolt mamma o pappa !
Igår kväll var vi som sagt hos Andreas bror o Linda. Det blev god god mat. Åkte hem rätt tidigt så vi skulle slippa väcka Albin. Men de var mycket trevligt.
Albin hittade Lindas fina halsband o han älskade de. Han tog tom på sig de själv.
Jag tror han tyckte han såg fin ut. De var han också. <3
Nu blir de lite öva med Albin. =)

På återseende <3

1 kommentar:

  1. Hej! Vad söt han är er lille Albin! Hur gammal e han nu? Det går bra med vår Ellie, skönt nu när hon börjar bli lite äldre och man får in lite mer rutiner. :P Gick förbi ert hus för några dagar sedan förresten, vad fint det blev med staketet! :)

    Kram

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.