tisdag 27 juli 2010

Släkt o en massa släkt

Full rulle på en träffa-halva-släkten dag.
Det har verkligen varit en full o mycket trevlig dag ändå att det blev en massa hit o en massa dit.
Dagen började med 1 års fika nere hos Liam som fyller 1 år idag. Albin säger en massa Grattis o Hurra igen. Det är helt sjukt att han är 1 år redan. O om 5 veckor fyller våran lilla prins 1 år. Det är helt sjukt. Då ska de allt firas en massa för våran prins.
Han fick lite småfolks godis o en liten traktor i en "före present". Vi ´ska dit på lördag o fira han på riktigt då ska han få sitt riktiga paket me . =)
Albin o Liam åt en massa fika o daltade ordentligt omkring sig så de var bara för att Becca att städa igen. Men Liam o Albin var nöjda med den goda kakan Becca bakat.
Sen bar det av till min mormor o morfar för att träffa min mormors syster Kaisa. Hon är så gullig o snäll. Både min mormor o Kaisa. Så de bjöds på mycket god middag. Skönt som vanligt att slippa laga maten själv. Albin tog en tupplur i nån timme tills det drog vidare till Andreas farmor.
Där blev det en snabb på hälsning med lite kaffe o fika.
O jag är ju inte en kaffe drickare. Men jag drack en HEL kopp kaffe. Den stog framför mig så jag slurpade upp den.
Andreas hag tjattat att jag ska lära mig dricka kaffe från den dagen vi träffades.
Jag kan meddela att han var en aning nöjd efter att hans duktiga "fruga" slurpat i sig kaffet.
Sen var vi äntligen hemma efter en farande o mycket trevlig dag ändå att de varit så mycket. Men de har inte varit stressigt så de va nog darför de har varit en kanon dag.
De sura var ju bara att jag har varit tvungen att måla det där j*vla staket IGEN. Nu är det snart nästan klart. Bara 2 länger kvar att måla.
Gud va jag ska fira den dagen staketet är helt klart. De ska fira så j*vla stort.
Vin, oxfile allt som är snuskigt gott. =) För de är jag värd !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.