söndag 11 juli 2010

Överraskning

Jag har ju inte kunnat lägga upp bilder nu när jag inte hade någon dator. O jag personligen iaf tycker att det är ju bilderna som är nästan roligast på andras bloggar. Så nu delar jag med mig lite av de som hänt under den veckorna datorn försvann från vårat liv.
Skrivit lite har jag ju gjort. Så ni kan väl relatera till bilderna själva.=) För jag har fortfarande inte fattat hur man skriver under bilderna.
Om det är någon som känner sig manad till att vilja hjälva mig med min blogg skulle jah bli en lycklig kvinna. Jag fattar fortfarande nadda. Som ni ser är min layout fruktansvärt tråkigt i sidorna o så , men jag fattare ju inte hur man lägger till bilder o så.
Jag har ju gjort en god Fläder saft. De får man inte glömma. Den blev mycket god. Den som kommer på fika får smaka.
Nu ikväll blev det iaf en liten tripp upp till Taberg topp. De blev inget spelande för de är ju så varmt. O tur var väl de för det började blåsa o regna ( med glädje välommnar vi dig regnet ) =)
Men jag åt mig en räkmacka. Mmmm, Beach 2010 är inte i närheten !!
Imorgon är en MYCKET spännande dag. Andreas har fixar en hemlig överraskning till mig. Han har sagt vad jag ska packa o att ¨våran son Albin ska köras till hans farmor vid 07 tiden imorgon o sov a över.
Åååå, jag kan inte hålla mig av spänning. Överraskningar är ju det bästa jag vet. O undra vad det är för spännande han hittat på.
Jag lovar jag återkommer i övermorgon om detta. För imorgon kommer jag inte hinna. Han säger att vi kommer vara hemma sent. Åååå , jag kommer va sömnlös inatt.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.