lördag 24 juli 2010

Semester i Falkenberg

Det har varit lite tomt på inlägg nu de senaste dagarn o de beror så klart på att jag o min familj har varit i Falkenberg.
Vi tog vårat fina stora tält o åkte ner till Åsa o Martin o Wilton som redan hade sin Husvagn uppställd på Hansagårs camping.
Vi har bott i tält med Albin o det har verkligen gått kanon. Han hade ju sin sköna resesäng att sova i så han klagade ju inte. Första natten sov han ända till 8:10, de trodde vi inte eftersom det blir ljust vid i tältet.
Vi hade bara tältet några meter från Åsas husvagn så det var jätte smidigt. Annars skulle de ju inte gått. Det finns ju allt i en husvagn så vi var ju mesta delen där o hade trivsamt. Albin o Wilton älskar verkligen o leka med varandra. De har varit jätte glada hela tiden. De har badat o busat en massa.
Men nu så fort man kommit hem så har Albin bara klängt efter mig hela dagen. Han saknar sin kompis Wilton.
Vi har gjort lite shopping utflykter som tex till Båstad där vi köpte 8 jätte fina glad o sen 2 ute lyktor, sen har vi åkt till Ullared 2 ggr men första gången gick vi inte in vi var bara utanför o kikade medans Åsa m familj var inne o shoppade loss.
Jag har hittat världens finaste skrivbord till lekrummet men så klart fick vi ju inte plats med de =( Jag kommer drömma om de nu. UNDERBART !
Men idag åkte vi förbi innan vi åkte hem o köpte lite till skit. Gud jag måste sluta åka till Ullared. Börjar bli en liten tattare känns de som =)
Sen har vi spelat en massa yatzy o grillat gott o haft riktigt riktigt trevligt. Vi skulle kunna åka på semester med familjen fransson/ Sandberg fler gånger.
De är mycket roliga att vara med.
Men nu hemma efter en mysig semester o precis ätit grillat.
Nu blir det att mysa ännu mer med Älskling att hyra film ( Sabba Cash ) o lite godis.

På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.