tisdag 20 juli 2010

Staden

Det blev lite målande i värmen. Men hann inte riktigt allt. Skön det får ta den tid det tar. Men snart är vi faktikst klara.
Åkte in till stan med Albin för att träffa Emilia med dotter , o Martina. Vi gick lite i affärerna o tog oss en god fika på Wienerkonditoriet. Blev en morotskaka o brownie cheeskake som jag o Emilia delade på.
Jag har länge velat har ett par lite längre jeans shorts o jag var inne i de flesta affärerna på stan men hittade inga. Men sen när jag gick in i den sista affären för att kika så hittade jag ett par. Blev nöjd faktikst. Tycker det är så fint att ha shorts o en lång tunika eller nåt. Så man slipper ha på sig thigta leggings i värmen , eftersom jag är en sån människa som endast går i leggings.
Sen blev det att åka hem för att fixa o dona lite.
Har städat o lite sådant. "Skönt när huset glänser!" , som jag alltid säger.
Man känner sig ju lite nöjd inombords när man städat.
Oj, gud va klockan var mycket. De trodde jag inte.
Nähä , nu måste jag fixa klart. Det blir snart en liten utflykt för familjen.

På återseende <3

1 kommentar:

  1. ja dte var himla mysigt idag, tack för det =)
    ha nu så trevlig i falkenberg!
    kram från lillfisk och emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.