onsdag 7 juli 2010

Massor

Nu har jag snikit åt mig datorn hos Åsa.
Ska försöka skriva lite var jag har haft för mig de senaste dagarna.
I söndags började vi skälvklart dagen med en massa målande av staketet. Jag är så trött på allt målande. O vi är inte ens halvvägs klara. Men vi målade iaf nästan halva staketet 1 gång till. Ni har vi ju bara 2 ggr till att måla vårat 170 långa staket. Jippi !
I måndags blev det inget målande alls. Skönt med en liten paus. Ja , va gjorde jag. Solade lite kankse. Jo, Fredrik o Liam o Åsa o Wilton kom på en likten fika. Barnen badade för fullt i Albins pool. Sen dess vill Albin alltid smita i poolen. På kvällen kom Emelie , Sara o Fidde på lite kvälls mys. Vi hyrde FARSAN , o gud vikken rolig film det var tyckte jag. Han är jui för rolig den där pappan. En sån där typiskt rolig utlännings pappa.
Igår ( läs tisdag ) skjutsade vi Andreas mamma till stationen på morgonen. Sen skulle vi åka till 1 Klass för att köpa en vagn till Albin som jag hade lagt undan. Hade lagt undan BRIO Race , men den bidde de inte. Jag ångrade mig lite så det blev en super fin Emmaljunga. Å den är så fin. Är riktigt nöjd mitt val. Har redan varit ute o gått 3 ggr redan. O så roligt. På kvällen kom Emilika med hnnes lilla "lillfisk" (dotter) , Sofie, o Frida med lilla Texas. Det blev gott grillat. Mmm, att sommaren är härlig med alla mysiga grillkvällat. Gott smakade de me.
Nu sitter jag här hos Åsa o ska nu gå ut o ta oss en liten fika med Mums Mumsa o jordgubbar. Gott igott !
På fredag ska jag ut o ätas med mina tjejer. De ska bli mycket trevligt.
Hoppas jag kan uppdatera er snart.

På återseende <3

1 kommentar:

  1. Härligt!
    Det ska bli så himla roligt imon, ser fram emot det MYCKET. vi ses då :) /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.