torsdag 15 juli 2010

Massa playdate

Det blev en massa lekande för Albin idag. Så nu sover han som en stock.
Gick en svettig promenix med granntanten Lisette o barnen.
O den vanliga fikan efter varje promenad inföll idag hos Lisette.
Duktig "hemmafru" som hon är hade hon bakat en mumsig banankaka. Hon kan hon.
Innan spöregnet började ordentligt hann vi iaf hem för ännu mera lekande.
Albins syssling Liam kom o lekte. Hans pappa är min kusin.
O han var allt en duktig "hemmaman" idag. Jag hade ju inga kakor hemma så han hade bakat en ljuvlig choklad kaka med nötter i tom. Han kan han me. Den var tom varm när han kom upp. =)
Inte dåligt att bli bjuden på kaka i när man njuder hem folk. Tack Fidde !
Nähä, nu ska jag sitta o titta på mitt vitrinskåp lite innan jag ska sova. Har varit fullt upp idag så är helt slut.

På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.