fredag 30 juli 2010

Lammhult

Det blev en hel dag hos Jens o Malin i Lammhult. Det är en mysig liten "BY" Lammhult. Om hela min familj/släkt bodde där hade jag också kunnat tänka mig att bo på ett sådant ställe.
Lammhult kallas ju "Möbel riket" för de som vet. De har både Svenssons o Nilssons som är möbelföretag. Vi har aldrig gått i butikerna innan så i detta skit väder var det perfekt.
Men det blev inget inhadlat. Det är ju SVINDYRT inne på Svenssons. En himla soffa kostade 67 000 kr. Det är DYRT !!
Albin lekte en massa med deras son efter att han sovit så gott. Han gillar verkligen så mycket att leka. Han lyser upp när han får leka.
Efter en heladag i Lammhult med god mat o en blöt lång promenad med deras två fina hundar var det dags att bege oss hem. Albin somnade verkligen inte. Ändå var vi inte hemma förrens halv 22. Men nu sover han som en söt liten säl o kommer säkert ta ännu en skön sovmorgon igen. Idag vaknade han halv 10. SKÖNT !
Imorgon är det lite tvättning o början av packning. Sen kankse hinna hjälpa Andreas syster som flyttar i helgen innan det blir kalas för Liam som fyllt 1 år.
Albins första barnkalas. Han kommer tycka om att träffa alla barnen som kommer. Så han kan leka o busa.
Nu får jag nog gå o lägga mig. Så jag hinner med allt imorgon.

På återseende <3




2 kommentarer:

  1. Nu glömde du la bort Noels kalas=)

    SvaraRadera
  2. Vaaa !! =)
    Nu förstår jag inget ?
    Han fyllde ju för länge sen. De är väl du Sandra ?? **hihi**
    // Kram

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.