torsdag 15 juli 2010

LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG !

Jag har äntligen hittat/köpt mitt älskade hörn vitrinskåp.
Hittade på blocket vitt o allt jag önskade.
Oooo, jag är så lycklig.
Köpte de av det gulligaste gammla paret jag träffat. De var Amerikaner o skulle flytta hem till USA igen. Så fick öva flitigt på min engelska idag.
Men de va allt för goà.
Visst blev den så himla himla fin??!!
Så nu har jag tömt det ena skåpet o fyllt de fina nya.
Jag kan sitta o titta på de hur länge som helst.
ÄNTLIGEN !
Nån som vill köpa vårat gammla för en 150 riksdaler?!
Det gammla är det lång smala skåpet med glas dörrar.

På återseende <3

2 kommentarer:

  1. ja köper gärna ditt skåp..

    SvaraRadera
  2. Hej sofie !!
    O va kul att du vill köpa mitt skåp =)
    Vem sofie är det ??
    Det står redo o klart för förflyttning här hemma =)
    // Therese

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.