torsdag 29 juli 2010

Bus

Igår var vi hos min syster o grillade o spelade lite spel. Det är så roligt att se att Albin tycker det är så roligt att träffa större barn. Han ville verkligen vara med Eddie o Theo när de låg o brottades på golvet.
Vilket liv det kommer bli sen när Albin kan vara med o leka på riktigt. Då har de nog roligt tillsammasn kusinerna.
Vi spelade Guittare Hero ( Eller hur f*n de stavas ). De va riktigt svårt. Jag trodde de skulle va enkelt men där hade jag fel. Tiden gick skit fort. Vi började nog spela runt 22 tiden o tittade på klockan vid 00 tiden. Så de blev en sen kväll. Vi var hemma vid 1 halv 2. Inte dåligt för kvälls trötta mig. Tur att Albin sov så länge imorse. Då gör de ju inget att man somnar sent. Han vet att hans mamma o pappa behöver sina skönhets sömner.
Idag har jag varit o gjort lite ärenden i stan. Köpte presenter till frida som vi ska fira ikväll me tårta o gottigheter.
Sen har jag ju kikat in ett så fint rosa rätt tjockt linne tyg på Åhlens som jag velat ha ett tag. O nu tog jag tag i saken o köpte de. Tur var de för de fanns bara 3 meter kvar o de va precis de jag behövde. Tur för mig.
Ska sy en kappa med rosetter som ska hänga upp. Ja , ni kommer få se när jag har sytt till dom. Fint kommer de bli !
De ska upp i vardagsrummet. Tror de kommer bli fint.
Nu ska jag busa lite med Albin innan det blir att åka ut till Frida.

På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.