lördag 10 juli 2010

Trevligheter

Igår var jag o mina tjejer ute o åt på En Italienare & En Grek.
Åååå, så gott de va. De va så man kände att vi satt nere i Grekland o njöt av värmen som vi har här hemma. Nu är det ju nästan som utomlands här i fina Småland.
Man ska inte klaga. De är ju så skönt o varmt som man vill ha men ändå gnällert vi lite att det är så svettigt o klibbigt. Fast de e ju bara att doppa sig lite så är man sval i 1 sekund eller 2.
Nu sitter jag o Albin i stugan o gottar oss medans Älskling Andreas är o jobbar övertid o tjänar oss lite pengar. De e fint de. Han ställer upp för sin familj.
Så jag o Albin kan fylla på vårat fika/shopping konto.
De var iaf riktigt trivsamt igår med tjejerna. De blev en trevlig middag på 3 timmar med huvudrätt o efterrät. De var riktigt gott. Första gången jag åt på En Italienarew & En Grek o de va inte sista gången.
Nu har vi äntligen köpt oss en fina dator. ÄNTLIGEN !
Så nu kan jag uppdatera här varje dag. Ska försöka iaf. Man vill ju inte sitta inne i de fina vädret på datan iof. Men jag gillar ju detta så det ska nog gå.
Ikväll blir det grillning hos Åsa o Martin. De ska bli så trevligt. Alltid trevligt att bli bort bjuden. Slipper man ju laga mat me =)
Näää, nu svettas jag ihjäl så nu ska jag ta mig ett dopp i Åsa sjön. Sitter ju som sagt o gottar mig i stugan. ME LIKE !

På återseen de <3

3 kommentarer:

  1. gott att du är tillbaka igen jag har längtat!
    nu skajag åka ut till päronen och göra saft och sedan bada och åka båt. gött :)
    tack för igår jättetrevligt var det

    SvaraRadera
  2. Thereze! you are back!
    nu ska jag åka hem till mormor och hälla upp den färdiga saften hihihi :)
    Ja, supertrevligt var det igår! Det får bli snart igen :)

    SvaraRadera
  3. Ååååå va kul att ni kommenterar !! Wiiiee .
    Ja de va super mysigt. Måste göras om oftare.
    Ååå gör ni båda massa god saft. Jag vill smaka !!
    Hörs snart.
    Kyyyyzzzz

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.