måndag 19 juli 2010

Måla ej mera

O jag orkar inte måla vårat j*vla staket mer. =)
Det tar ju ALDRIG slut. Målade i morse för 3:e gången o så ser man att man kankse skulle behöva måla en 4:e gång. MEN NEJ !! De tillåter jag oss att inte göra. Det lyser bara igen om lite lite så de skiter jag i.
Skulle igentligen måla nu när Albin sover middag men har ingen lust.
Jag skyller på att det troligtvis kommer börja regna.
Annars idag har jag tagit en snabbis in till stan för att köpa en födelsedags present till Sandra. Dit ska jag ikväll för lite kalas.
Trevligt med lite kalas det var faktikst länge sen jag var på kalas. O det är ju alltid lika trevligt o träffa alla tjejerna. Nästan alla, några av de bästa är ju inte med. Mina fina tjejer M , S , S o E .
Det bjuds nog på lite smarrigt fika ikväll.
Ni undrar väl snart om jag lever på fika. Men nä, de gör jag inte. Bara nästan. Men det där med fikandet får jag ta tag i när sommaren är slut eller när mamma dagarn är över.
Nu blir det iaf att göra sig ioning för ikväll.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.