lördag 3 juli 2010

Falkenberg dagarna

Nu har jag snappat åt mig en dator lite fort. Tänkte dela med mig av mina dagar i Falkenberg.
Det var en super mysig mini semester. Jag, Malin o hennes syster med kille o hennes kompis Hanna.
Vi åkte tidigt för att få njuta av stranden o solen så mycket som möjligt. Vi var nere vid 12 tiden o skyndade oss ner för sol o bad. O Albin badade i havet för första gången i sitt liv. O han älskade de. Han badade tom 2 gånger. han var tvungen eftersom han vägrade att hålla sig på filten. Så han bidde en aning sandig.
Efter en helt dag på stranden blev det grillning o mys i husvagnen. En super fin o stor husvagn. vi fick tom ett eget rum. Jätte fin.
Vi grillade o spelade kort o hade det väldigt trivsamt. Trötta o sega somnade vi vid 00 tiden.
Dag 2 var ju en aning disig. Så det blev inget badväder. Men vad gjorde det när man kan åka på en liten shopping runda i Falkenberg. Vi åkte till Select ( en jätte fin butik som har en massa fint ) sen åkte vi till Fynda ( ett mini shopping center) . Jag köpte mig en massa fina grejer på Select. Ni kommer få se vad jag köpte när jag kan lägga ut bilder.
Vi kom hem o slöade o lekte i husvagnen alla vi o Albin så klart. Han var trött efter shoppandet. Vi spelade mini golf på kvällen sen o gissa vem som vann ? JAG !!
Jag slog nästan tom banrekordet. inte dåligt för min del.
Sista dagen gick vi en promenad till havet o sen gottade oss lite. O vi packade in i bilen o börjde åka hem.
O vi råkade åka förbi ULLARED på hemvägen. Inte helt fel. Hittade lite fina grejer , så denna gången blev det inte lika mycket köpt. Men kul är alltid Ullared.
Så de va mini semester de.
Ska försöka blogga så mycket jag kan så fort en dator dyker upp.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.