onsdag 14 juli 2010

Städ

Idag var det en tidig morgon. Har hunnit med en massa bra grejer bara för de. Det är bra att vakna riktigt tidigt ibland.
Jag har haft en riktig städ morgon. Så nu är jag klar o har hela dan framör mig. Utan måsten. För de är redan klara. SKÖNT !
Har dammat o dammsugit o hela köret. Albin sover så gott i vagnen här ute.
Det är ju mycket skönare luft idag. Så de var ju inte alls svettigt att städa heller.
Har faktikst tom tänkt mig att jag skulle slätta mig o baka lite.
Nån som har några tips vad man kan baka ?
Frysen är helt tom på fika. Så mycket som man fikar nu för tiden skulle man behöva baka en massa godsaker.
Nu blr det att sola. Måste jobba på mamma-ledighets- brännan. =)

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.