söndag 18 juli 2010

Trivsamt

Sikken trivsam dag jag haft.
Den började med backluckeloppisen i Husqvarna. O jag hittade en massa fynd.
Det stor en massa folk med sina bilar o bord. Nästa gång är det våran tur att loppisa ut lite skit.
Jag köpte iaf 2 par skor till Albin , 2 t-shirt till Albin, en kjol till mig ( från en fräsch person ) , 2 jätte fina lyktor , 1 par super fräscha vinter kängor till mig , o så en liten liten ängel. Jag älskar lyktorna jag köpte.
Gud så billgit det är på loppis. Jag ska springa på loppis hela sommaren framöver.
Vi åkte vidare till Kroatorpets loppis. Men där fanns det inte lika mycket. De blev de 2:a par skorna till Albin som jag köpte där.
Vi var bidde ju lite sugan på fika när vi hade gått runt. SÅ det blev att åka till Brundstorps cafè tror jag det var. De ligger iaf jätte mysigt med äppel odlingar o utsikt över Vättern.
Kom hem o sen blev det till att åka till Daniel o Linda för att fika lite o se hur de bodde.
O de var jätte fint.
Där de bor är ett gammalt 1800 -tals hus ( tror jag ) o de som äger huset har gjort en liten spa anläggning. Ulfstorps gårds Spa
De är super mysigt.precis vid vattnet med en stor terass med stort bord o allt. Ett spa hus med doktors fiskar som ätter gammal hud. Jag testade att stoppa ner handen o gud va det kittlades. Men på ett behagligt sätt.
Sen har de ved eldad bastu o catering o dricka. Allt som behövs.
Tjejer dit ska vi åka. Vikken lyckad tjej kväll de kommer bli !!
Albin tog sina första steg idag. Ute på ängen hos dom. Wiiiee !!
Faktikst vilken upplevelse att se de första stegen. Snart kutar han väl runt här i huset. Fullt ös.
Nu blir det iaf lite söndags mys efter en fullproppad dag.

På återseende <3





4 kommentarer:

  1. Åh, lilla gubben, så kul att han går!! :)

    SvaraRadera
  2. JA !!! Visst är de. Man bara lös upp när han tog de där stegen. Lilla gubben ! Så roligt att vi fick med det på ett kort me.
    GLAD !
    // Pyzzz

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fantastisk bild när han går! Och framför allt vilken fantastisk upplevelse!
    Så roligt att ni båda var med och såg det.
    Vi får ses snart! Kram /Emilia och lillfisk

    SvaraRadera
  4. Ja , visst var det en underbar bild. O de va så fint som sagt att både jag o Andreas såg de.
    Vi måste ju ses snart. Vi får höras.
    // Puss o Kram

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.