tisdag 20 juli 2010

Hemma

Igår när jag kom hem var Albin i full gång. Han verkligen skrek hysteriskt. Jag trodde att de bara skulle hjälpa att jag kom upp o visadde mig lite så skulle han somna igen. Men icke.
Han bara skrek o skrek o skrek så fort man gick ut ur hans rum. Jag förstår inte varför.
Men efter 1 1/2 timme skrik så fick han faktikst komma upp. Första o sista gången.
Att han blev överlycklig. Han var så glad. Han gapade av lycka för att få vara uppe så sent känndes de som. Sen gick vi o la oss gav han lite välling så somnade han som en stock. Man trodde ju han skulle sova länge , men icke. Han vaknade halv 8.
Ok de är inte jätte tidigt men man var lite seg från igår efter skriket så man hoppades på sovmorgon.
Var ju på kalas igår hos Sandra. Det blev gott fika o tårta. Efter kalaset åkte vi o köpte oss räkor o aoli på Piren som jag tog hem till Andreas så vi kunde mys äta.
Men det bidde inget mys äta pga lilla Albin. Vi testade ge han en räka. O fy va han tyckte de va äckligt. =)
Idag blir det väl att måla lite staket igen.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.