tisdag 21 juni 2011

2 år

Idag är det 2 år sen jag o Älskling var i Grekland o förlovade oss.
Det är helt galet vad tiden går fort.
Albin låg i magen o vi hade våran sista underbara semester tillsammans. Bara vi.
Innan vi blev den underbara familjen som vi nu är.





Jag är så lycklig som får dela mitt liv med Andreas. Han gör att jag känner mig lycklig o älskad varje dag.
Han är den underbarste. Så omtänksam o riktig kärleksfull person.
Han säger ofta att jag är det finaste o ja massa fina saker får jag ofta höra. O det betyder så mycket att få höra.
Jag älskar han o min familj över allt. O jag är så lycklig att han är min o att vi kommer få en massa massa massa förlovningsdagar o "fira" framöver.

Jag älskar dig Andreas, Du gör mig lycklig varje dag





På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.