lördag 18 juni 2011

Torget o Stan

Vilken underbara lördag det har varit hittills. Helger är verkligen det bästa.
Albin sover verkligen som en Gud i sin nya säng. Jag har fått väcka han 3 morgnar i rad nu, o då har han sovit hela natten på de. Så idag skulle vi iväg till torget o då fick jag ta o väcka han så sen som 8:40. Älskade unge !
Han älskar sin säng. O inte nog med att han är underbar så var han världens sötaste när jag kom in. Han tjuv sov o skrattade samtidigt. Men så killade jag han på magen så han kunde inte hålla sig. Han asgarvade. Kan inte säga annat än att morgonen började underbart.
Till frukost dukade jag fram allt som vi hade. En riktig dunder frukost med jordgubbar med grädde o mjölj, kokta ägg, o god juice. En riktig mys o lyx frukost men tända ljus o radion i bakgrunden. Jag o min familj !
Sen blev det att fara in till torget för mig o Albin för att möta upp Frida. De hade en massa fint på torget. Men det blev en keps till Albin , jordgubbar, o en jätte stor o fin murgröna som hänger utanför dörren nu. Då menar jag JÄTTE STOR.
Sen blev det stan för att inhandla present. Mer blev det inte på stan. Mycket folk o stimmigt. Men fick mitt ärende gjort iaf.



Ha en härlig lördag gott folk !!






På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.