fredag 17 juni 2011

Hyra hus !?

Jag sitter här o drömmer.
Fast ändå kan de ju bli verklighet. Tänk nu när vi får det andra barnet. Då har man ju 2 olika föräldradagar att ta av. Andreas har ju kvar från Albin o jag får nya från bebis.
Tänk o åka utomlands i 1 månader eller mer o hyra ett hus. Ett hus med allt som behövs för en barnfamilj.
Det skulle ju vara något helt underbart att göra. Vi båda som ÄLSKAR att resa. Jag är så inne i denna ideén att jag redan hittat ett så fint hus i Thailand. O de har ledigt i mars-april. O vore det inte härligt.
Jag vill , jag vill !!
Albin skulle ju älska det. Att får vara vid vattnet o bada o bara njuta. Det är ju faktikst något som kan bli verklighet. O något som både jag o Andreas vill göra. Området ser ut att vara jätte fint. O nära till det mesta.
Ja, jag får allt ta o övertala Andreas att vi får åka NU !!
Så får jag drömma bort ett tag till, kankse. Jag skulle älska att göra något sånt här. Så det skulle vara en liten dröm som slog in.




På återseende <3

Detta underbara hus är de!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.