måndag 27 juni 2011

Allsång





Nu är Lotta på Liseberg på tv:n. Det är allt en sommarkänsla med lite allsång på vardagen. Lite mys tycker nog alla att det är.
Vi var faktikst på allsången på Liseberg förra året jag o Andreas. Det var faktikst himlans bra. Faktikst bättre än Allsång på Skansen med Ludin.
O de som känner mig vet att jag älskar Allsång på Skansen ( iaf när underbara Lasse var ) så det är inte dåligt att slå Skansen på en hårsmån =)
Vi var på Skansen för 3 år sen så jag har tittat på båda såklart.

Idag har det varit en bus dag för Albin. Vi har varit uppe hos Wilton hela dagen för massa massa bus. O de busar verkligen nu. Gud, va det är fullt ös hela tiden.
Skönt när barnen har så roligt ihop o leker så bra.
Ändå att det varit fullt ös på Albin idag var en sjukt svår att söva. Fy sjutton !
Det tog 1 timme o han verkligen jävlades med mig. Den lilla skit ungen.
Men nu sover han. O hoppas han sover snällt inatt. För nya tag imorgon.
Nu bli det att kika på Lotta igen istället för att sitta här.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.