torsdag 2 juni 2011

Bröllops fix

Nä, det är inte jag som ska gifta mig än. TYVÄRR !!
Men jag drömmer om det o Andreas har nästan "lovat" att vi ska iaf gifta oss innan jag fyller 30 år. Så han har ändå 5 år på sig.
Jag får tråna i planera andras bröllop istället ( fast jag planerar mitt alla redan )
Men i år är det min systers tur att ha den stora underbara turen att stå där framme som den finaste brud i världen. Man är ju verkligen så OTROLIGT fin i bröllops klänning. Det är nog alla.
Linda har redan valt sin klänning. O om jag säger så att man blev lagom avis. Den är sååååå fin. O hon är så otroligt vacker i den. Blir den vackraste brud.
Jag älskar det här med att fixa o pyssla. Så jag har börjat med ett stor bröllops pyssel.
Jag ska sy bordsplaceringen för hand. De ska vara små tyghjärtan med silvriga o rosa sidenband o en spetsrad på.
Namnet ska vi skriva på fint papper o sätta en fin nål i. Det kommer verkligen att bli toppen fint, hoppas jag.
Jag har hunnit göra 7 st iaf. Bara ca 55 st kvar. Hurray !!
Men jag älskar de. O det är så roligt att hjälpa till o göra det till något så fint.





På återseende <3




Spetsbanden som ska sys på me fattas.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.