onsdag 1 juni 2011

Pyssel pyssel

Ännu en underbar dag man vaknar till idag. Skönt är det verkligen att det inte är så himlans varmt som det var igår. Det var nästan olidligt varmt.
Det var så varmt att jag ens knappt var ute i solen alls. Det blir verkligen 1000 gånger varmare när man är en sån tjockis jag är nu. Undra om bebisen blir lika varm som jag. Då är det synd om den.
Därför kan jag hålla mig inne med gott samvete =) Eller hur ?!

Idag blir det o sitta inne halva tiden idag med. Iaf nu på förmiddagen när Albin är på dagis. Det är då man kan pyssla o dona.
Jag ska börja sy de 60 hjärtarna till "The Big Party" jag nämnt innan.
Ska bli spännande o se hur lång tid det tar att sy 1. Det ska ju på ett sidenband på hjärtat me. O det måste jag nog så för hand. Det är nog det som kommer ta längt tid. Annars är nog hjärtarna rätt smidiga att så.
Så nu kan jag inte sitta här o häcka längre. Nu är det dags att sätta igång med pysslet.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.