torsdag 9 juni 2011

Klänning ??

Oooo, jag letar o letar o letar.
Jag ska ju vara tärna på min systers bröllop. Det ska bli så super spännande. Men en liten nackdel är att jag ska ha bebis bara 4-5 veckor innan bröllopet. O som de flesta vet så är ju kroppen inte som den ska vara efter en liten bebis.
Så det är ju SKIT svårt att hitta något nu. Jag vet inte vad jag ska titta efter.
Om jag ska ha "thigt" klänning , lång eller kort, sidentyg eller annat "slappare" tyg. Vad är det som skulle klä en nyförlust tjockis ?!
Sen ska klänningen gå i ljusrosa eller silver.
Vet ni vart man kan hitta fina tärn/fest klänningar?!
Jag skulle bli super glad om ni gav mig tips. På webb sidor eller butiker i närehten som i Göteborg eller Borås. GE MIG MASSA TIPS !! Tack !



På återseende <3





2 kommentarer:

  1. Tycker du ska köpa en kläning som är skuren under bysten,det finns en jättefin kläning på bik-bok som är skuren under bysten,och sen är det ett band med jättefina pärlor..den är för övrigt ganska "slapp" i tyget (lite tunnare) den finns i ljusrosa och i brunmelerad.Tror den kostar 399:- och den är skitsnygg/lycka till /sofie

    SvaraRadera
  2. Oooo, den ska jag kika in. Tror du den kan finnas på nätet?? O himlans bra att de finns i ljusrosa. Det är det jag helt vill ha.
    Tack för tipset !!!
    // Kram

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.