lördag 25 juni 2011

Midsommarafton

Det blev en jätte mysig o lugn midsommarafton igår. Precis som vi ville ha det.
Firade förmiddagen med släkten ute i sommarstugan. Som jag sagt innan så är det en riktig traditionell midsommar vi firar med släkten.
Det är midsommarstång , o blommor o dans såklart runt stången o jordgubbarn missar vi inte. Blev en himla massa för mig igår.
Det godaste som finns är ju mjölk, grädde o socker på gubbarn. Det blev det en massa igår.
På eftermiddagen åkte vi till Frida o Markus o firade vidare.
Riktigt mys. Med goda snittar o välkomstdrink som välkommnande o god mat till kvällen.
Barnen hade fullt ös tillsammans så Albin somnade rätt tidigt vid 21:30. Himlans gott.
Våran midsommar afton blev jätte trevlig. Albin hade kul o vi hade trevligt. O jag fick mitt traditionella firande som jag måste ha varje år. Den tradition människa som jag är.




På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.