fredag 3 juni 2011

Soligt

Sikken underbar Juni dag. O ännu bättre är att hela familjen är hemma. Andreas är ledig ända till tisdag. Yeeyy !!
har precis kommit hem från stan o gjort mig lite ärenden. O gudans va folk det var. Man var ju inte ensam om man säger så. Men skönt o ha gjort mina ärenden klara.
Hittade en skön o fin svart långklänning. Ska bli så skönt o ha något sånt till sommaren. Blir lite svalare på något sett.
Det lär behövas om det ska bli så himla varmt som det redan är.
Jag kommer kviddera i sommar. Får sitta inne halva sommaren eller ligga i Albins barnpool =)
Ikväll är det kalas i sommarstugan. Min gammelmormor fyller 92 år. Hurra hurra !!
Skönt o få komma ut till stugan i detta vädet. Perfekt.!!
Nu ska jag iaf ut o sola mig en liten stund.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.