måndag 20 juni 2011

Never Stop





Under denna graviditet är godis verkligen min stora lass.
Det dimper ner lite godis då o då i veckan. Se sådär varannan dag =)
Men men är det någon gång i livet man ska "passa" på o bli ännu tjockare än vad man ska bli så är det nu.
Det är ingen ursäkt att få äta godis varje dag men skön va gott de är.
Jag ska allt ta tag i det sen när Bebis är ute. Då blir det inga mer goda godis kvällar.
Något som jag VERKLIGEN har dille på det är godiset Never Stop.
Fy sjutton va gott det är. Jag kan äta det jämnt om man fick. Det är så jädra gott.
Förra gången jag var gravid med Albin var det Polly som gällde men denna gången föll det på Never Stop.
Nähä, nu ska jag mysa mig ner o kika på tv med en liten påse Never Stop.
Tro det eller ej =)




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.