onsdag 29 juni 2011

Oppss !!

Jädrans Ullared som tvingar mig till denna himla stora varuhus.
Jag som aldrig skulle åka dit igen efter att vi hittade ALLA tvitton förra året.
Men men, det är ju ändå en lagom bra butik som har ALLT på ett o samma ställe.
Det är säkert det som gör att vi åker dit. Det är ju så smidigt o hämta allt från en o samma butik.
Men som vanligt så blir det ju så J*VLA dyrt varenda gång man inte ska köpa alls mycket.
O denna gången hittader jag inte riktigt allt jag sökte (bitter) så då dimper det ju ner lite annat. De är så luriga o kund inriktade i Ullared. Också ett koncept till allt för att locka kunden.
Men nu är vi hemma efter en svettig dag. Tur att det var lite kyligt inne på Ullared.
Hemkomna med 3 stora påsar , o bordet blev verkligen HELT fullt.
Köpte nästan de sista grejerna till bebisen. Nu har jag lite kvar.
Tycker det är så kul o köpa nya grejer till bebisen. Kan ju inte få ärva allt heller. För den lär ju enda få ärva mycket. Om det inte blir en tjej =)

Nu är jag helt slut efter denna dag. Kommer slocka som en stock, Snart !




På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.