måndag 13 juni 2011

Stor handling

Kyslkåpet ropar tomt. IGEN !!
Va skön tog all mat vägen. Vi brukar alltid bara storhandla 1 gång i månaden ungefär. Men nu blir det ännu en storhandling , o det är 2 veckor kvar på månaden. Börjar undra om det är någon som kommer o tar våran mat. En stor hamster eller nåt. Jag tyckte jag köpte massa förra gången. Kylskåpet var helt fullt. O nu 2 veckor senare står både frysen o kylskåpet tomt.
Så det blir att hämta Albin på dagis nu o så får vi tillsammasn slira runt på ICA Maxi. Tur att han är relativt smidig att ta med till affären.
Han är som sin mamma. Tycker om o vara med o handla. Jag älskade det när jag var liten. Földe med mamma länge för att handla. Hoppas Albin vill följa med o vara lika snäll många år framöver. För Andreas hatar o storhandla. =)
Nu ska jag kika till så allt är med på listan innan jag far iväg.




På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.