onsdag 8 juni 2011

Kamera





Jag har ingen kamera längre att ta kort me =(
När vi var i Halmstad råkade jag göra en liten liten tabbe.
Jag "råkade" kasta kameran i sanden när jag skulle "ge" den till Andreas. Kan ni tro att Andreas blev nöjd ?!! =)
Men men, Shit happends !
Den var ju faktikst lite trasig innan jag råkade kasta den i sanden iaf. Så då gjorde de ju inte jätte mycket. Enligt mig själv iaf.
Så tyvärr kan jag inte lägga upp några kort alls på ett litet tag. Tills nästa vecka. Då ska jag iaf få min nya telefon o den har en bra kamera.
O förhoppningsvis ska vi köpa en ny kamera med. Men denna gången blir det nog en systemkamera. har alltid velat ha en. Synd bara att de är så stora.
Men båda min o Andreas telefon har jätte bra kamera så man kanske inte behöver en "vanlig" kamera också. Jaja, vi får se hur det blir.
Jag får lägga upp gammla bilder ett tag nu istället. Så ni får något att kika på. =)



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.