torsdag 23 juni 2011

Lager 157





Nu efter nästan 2 dagars av dåligt skrivande hinner/kan jag skriva några rader.
Det har verkligen varit fullt upp. O nu de senaste av graviditeten blir jag helt slut på e.m.

Idag gjorde vi en liten mini utflykt jag o Andreas till Lager 157 för att handla lite kläder. Mest till Andreas för det är alltid han som hittar mest.
Mysigt att göra en liten utflykt bara sådär.
Andreas fick med sig massa fina nya kläder hem. Det ända jag köpte till mig var en rosa Pippi tröja. Himlans söt faktikst. Så den kan jag gosa i på de varma sommar kvällarna nu i sommar ( när de nu behagar att komma )
Sen var det hem o hämta Albin från dagis. Han sista dag för sommaren. Nu ska han vara hemma med mamma o pappa hela sommaren o hitta på andra roliga utflykter.
Får se vad sommaren har att bjuda på.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.