tisdag 21 juni 2011

Sy o sy

Nu är jag inte långt ifrån att vara klar med alla de 62 tyg hjärtarna som jag håller på o syr till min systers bröllop hela 41 st ligger klara.
Det har faktiskt gått smidigare än vad jag trott. Trodde jag skulle tycka det var en aning uttjötat efter ca 20 hjärtan. Men icke.
Jag har nog varit smart som gjort lite då o då. Göra 5-8 st o sen vänta några dagar o göra några till.
Nu har jag ju bara 19 kvar. Känns himla skönt. Ska bli roligt o se hur de kommer se ut på dukningen med alla "accociarer" som ska på dom.
Det är roligt att ha gjort något helt själv. Hoppas folk uppskattar allt arbeta man lagt ner för att de ska bli så fint som möjligt.
Albin älskar o "hjälpa" mamma när jag syr. Inte så smidigt för mig men söt som socker är han när han sitter jämnte o pekar vad jag ska göra o hur det ska gå till.
Mammas lilla hjälpreda =)




På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.