tisdag 28 juni 2011

Värme

Denna dagen har varit riktigt ordentlig varm dag. För en gång skulle så önskar jag faktikst lite kyla. Jag ÄLSKAR solen o värme annars. Men nu när jag är en tjockis (gravid) är det skön inte roligt eller skönt.
Allt blir 1000 gånger jobbigare än vad det brukar va. Stackar lilla Albin kan knappt leka med sin mamma för hon måste sätta sig i skuggan var femte minut.
Men jag är också glad att sommaren är här på riktigt. För alla andra. Men för min egen skulle kuhnde det varit 10 grader svalare, Tack ! =)
Det har varit sen riktig sommar dag med lek med vatten, lite plask inget bad blev det för Albin. Han är en liten badkruka just nu. Men snart kommer han nog igång.
Vi var i stugan hos mormor (mamma) en sväng, men inte där heller var det något bad i sjön som lockade.
Så här kommer lite bilder från dagen.



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.