lördag 12 juni 2010

100 inlägg

Detta är mitt 100 inlägg.
De ska firas !! Hurra hurra hurra !
Albin har varit ett litet bebismonster inatt. Han somnade fint vid 19 tiden som vanligt. Men sen fick vi springa en massa gånger upp o ner upp o ner. Han somnade lixom aldrig på riktigt känndes de som.
Men till slut gick jag o la mig efter allt springade vid 23 tiden. För då var han riktigt vaken. Sen började "kalaset". JAg försökte lägga han jämnte mig så han kankse somnade. Men icke. Så låg han hos mig till 2 tiden på natten. Men somnade aldrig. Så jag la han i sin säng. Han somnade nästan. Men icke. Andreas kom upp för att sova. Så vi testade lägga han jämte oss igen. Men det hjälpte inte de minsta. Lite efter 2 började han verkligen skrika. Å då menar jag skrika. Vi testade med allt. Gå upp o kolla ut, klappa på magen, ligga på våra bröst. MEn inget hjälpte verkligen.
Han hade ju säkert ont i magen så vi gav han katrinplommon mitt i natten. Sen somnade han tillslut om runt 4:30 tiden.
Så denna natt blev f*n ingen sömn. Men som tar vad så vaknade han skrikande vid 9 tiden. Så de va bara o gå upp glada o inte pigga. =)
Min mamma o pappa har varit här på middag idag. De bjöd på lasagne o sallad. Smidigt o gott.
Sen har jag faktikst inte gjort så mycket idag.
JO, jag var ute o gick med Lissan vid 10 tiden idag me. Så hon kom in på en kopp kaffe efter promenixen me.
De är ju knappast något ute väder.
Nu ska jag göra mig klar för festen hon Anna. De är hennes "första fylla fest" som hon kallar den. ROLIGT !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.