måndag 28 juni 2010

Falkenberg

Imorgon blir det att fara iväg till Falkenberg. Jag , Albin , Malin o hennes kompis. Andreas jobbar så han fick stanna hemma.
De ska bli så skönt o mysigt. Att det är gott o vara mammaledig när det är sån här underbar sommar. Me like !
Vi åker tidigt imorgon. Ska hämta Malin kl 9 imorogn bitti. Blir nästan att vi får ställa klockan jag o Albin. Han är ju en sån morgonströttis.
Så nu håller jag på att packa. Guuud va det är mycket som ska med när man har barn.
Det har tagit mig flera timmar o packa nästan. Å jag är inte ens klar. Nu är allt bara framplockat sen så ska allt ner i väskor o sen in i bilen. Jag får packa bilen helt själv nu me för Andreas är om spelar fotbolls match. Men de ska nog gå fint. Hoppas nu bara att vi får plats med alla våra sakr. Bara jag lär ju fan ta upp 80 % av bilens bagage. Men de ska nog gå iaf.
Hoppas inte jag glömnt något nu. Känns alltid som jag glömt hälften när jag väl åkt.
Vi ska bo i Malins svärföräldrars villa vagn. Den verkar stor o fin o mysig. Detta kommer bli en kanon mini-semester.
Idag bjöd jag hit Wilton o Åsa. De kommer ju inte få träffas på hela veckan nästan.Så då var de ju tvungna o leka lite. Vill ju träffa Åsa med så klart. Vi ses ju inte heller på hela veckan. =)
Ska dit i morgonbitti o hämta lite saker. Det är allt bra o ha barn i samma ålder. Smidigt o roligt.
Näää, nu hinnr jag inte sitta här längre . Måste packa allt in i bilen o de nu.
Önska mig lycka till. =)

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.