fredag 11 juni 2010

Examensdag


Idag tar min bästa barndomskompis Petra sin examen.
HURRA HURRA HURRA !
Nu är hon färdig som sjuksköterska. Nu är hon redo att ta hand om de sjuka.
Regera på de stora sjukhusen i Sverige får du göra nu, Petra.
Du kommer bli en underbar gullig sjuksköterska. Ta hon om de med din värme. <3
Tänk att du bara är 24 år o har redan gjort klart din framtid. Guuuud va skönt.
Jag är faktikst en aning avis. Vill också vara så duktig o ha pluggat klart för mitt liv. O inte en enda om tenta har tjejen gjort. Hon är duktig hon. De är min kompis de. =) Är stolt över dig !
Men nu ska du ut i arbetslivet inom kort.
En MASSA lycko önskningar från min familj till dig Petra!!
Vi ska gå ner o fira henne sen efter 17. Hennes föräldrar bor bara 100 m från oss. Det är där examensfesten kommer hållas.
Ska väl försöka dra mig ner till gymmet o träna idag. Men känner mig sådär sugen. Eller om jag ska ta på mig gummistövlarna o rensa bort ogräset som växt upp på vårat nya gräs. ÄR ju inte fint med ogräs i gräset. Får se vad dage har att erbjuda till kl 17.
Ikväll blir det bara en massa mys med familjen iaf. Mys mys mys!

På återseende <3

1 kommentar:

  1. hahah va fin du e!! >Tack så jätte mycket min fina vän :) Och tusen tack för presnten och blomman :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.